Supermarkedskæden Spar har været i Danmark i over 65 år, men trænger ifølge kædedirektøren til en modernisering.
Derfor skal samtlige 130 butikker opgraderes, og samtidig introducerer Spar en ny franchisemodel, der skal tiltrække flere yngre købmænd. Nu er køreplanen for begge dele klar.
Ifølge kædedirektør Richo Boss har man i første omgang kigg...
Spar laver sine butikker om og har nu en køreplan
I samarbejde med købmandsfonden KFI, der er storaktionær i Dagrofa, har Spar identificeret de vigtigste områder for en Spar-butik. Det er frugt og grønt, delikatesse, vin og convenience. PR-foto.
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement